środa, 25 kwietnia 2012

 "Moje reggae"



I tak na dobry początek, żeby nie było, że się obijam.
Już wam mojego tune-a na stronkę wbijam :)







"Moje reggae"
To moje reggae, piszę to co czuję,
wychodzę na dwór,spoglądam w niebo,
ale znów na de mną czarne chmury,
pytam się, czy jeszcze to długo będzie trwało,
lecz odpowiedzi było mało,
do tego większość nie na temat,
chyba ktoś dostał w nie powołane ręce,
życia mojego schemat,
ale to moje reggae,piszę to co czuję,
patrzę, i w jedną całość to ujmuję,
mówią żebym skończył,
ale mówić każdy może,
ja się nie poddam, będę dalej pisał,
rap, który lśni jak polarne zorze,
ziomek prawda leży po naszej stronie,
czyli tu gdzie leci bit,
mówiąc że to będzie hit, mógłbym skłamać,
nie szukam oparcia w komercji,
możesz powiedzieć, że nie mam racji,
doszedłem do wszystkiego sam,
podejdź pokażę ci ile mam ran,
każda opisuje coś innego, obiecaj mi że nie,
zrobisz tego, co ja, obiecaj mi że nie przerośnie,
cię własne ego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz